TRS 2017 XTrack

Prezentacje i opisy rożnych modeli motocykli hybryd trial / enduro

TRS 2017 XTrack

Postautor: Sumomoto » 08 lis 2016, 14:42

W listopadzie (dziś ;)) TRS pokazał motocykl - hybrydę na ryby i grzyby oraz treningu enduro. Znamy go tylko ze zdjęć, ale widać, ze jest fajnie skrojony i dostosowany do całego swojego designu (kanciasty i futurystyczny). Zobaczymy wygląda bardzo obiecująco :).
Planowane są dwie wersje silnikowe 125 i 250.

TRS XTrack 2017
TRS-XTrack-2017.jpg
TRS XTrack 2017




Zdj dzięki firmie TRS
Awatar użytkownika
Sumomoto
 
Posty: 685
Rejestracja: 06 lut 2013, 11:35

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: dellos » 10 lis 2016, 19:33

Wygląda fajnie, ciekawie ale taki "kundel"... nie będzie ani super w Trial ani w Enduro :P
Pozdrowienia z Trial'owego Poznania
dellos
 
Posty: 11
Rejestracja: 20 wrz 2016, 14:49
Lokalizacja: Poznań

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: Szamot » 13 lis 2016, 18:56

dellos pisze:Wygląda fajnie, ciekawie ale taki "kundel"... nie będzie ani super w Trial ani w Enduro :P

Ale czystość rasowa potrzebna jest tylko w sporcie koncesjonowanym. Dla "ludzi" może być OK. Ze zdjęć wynika jednak, że nie jest homologowany drogowo (dla mnie szkoda).
Szamot
 
Posty: 9
Rejestracja: 05 mar 2016, 12:27

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: SimPson » 13 lis 2016, 22:20

Znając producentów do motocykla w plastikowym worku będzie można dokupić kit homologacyjny. Do mojego triala też mam taki w piwnicy - lusterka, klakson, lampy drogowe i inny szmelc.
Więc bez obaw. Kwestia 80-100 Euro.
Awatar użytkownika
SimPson
 
Posty: 146
Rejestracja: 08 lut 2013, 19:42

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: Sumomoto » 14 lis 2016, 11:01

Ja byłbym spokojny sprzedaż, a zwłaszcza homologację!
Tak jak kolega Simpson pisze. Homologacja przewiduje pudełko 5kg zapewniające komfort psychiczny działaczom PZM sprawdzającym pieczątkę przeglądów na rajdach i ewentualnie przy kontroli policyjnej itp.
Co do trialówki z siedzeniem, to nie jest to takie złe. Raz jako doskonała treningówka enduro, a dwa:
Co ma zrobić miłośnik Enduro który ma 159,7 cm wzrostu w trudnym terenie? jak sie wespnie na dużego enduraka :)?
Starszy Pan który musi siedzieć częściej niż zawodnik bo sie bezpieczniej czuje? Niech maja swoją szansę :)!
Warto, zeby producenci kombinowali, dla klientów, bo specjalizacja poszłą tak bardzo daleko, że skrajności między motocyklami, to przepaść.
W tym przypadku TRS zrobił z trialówki "enduro", a w innych firmach z enduro robi się "trialówki". TRS poszedł na pierwszy rzut, wygląda ciekawie, jest nowością, wszystko do wszystkiego pasuje, ale cierpliwości będą inne.
....jak będzie chwila, to napisze jeszcze o innych markach, bo się tak zawiesiłem, a już prawie wszyscy produkują takie cuda ... ;) ...większość, co jakiś czas, od kilkudziesięciu lat ;)
Awatar użytkownika
Sumomoto
 
Posty: 685
Rejestracja: 06 lut 2013, 11:35

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: SimPson » 15 lis 2016, 21:39

Bardziej mnie zastanawia kiedy zaczną wypuszczać triale z silnikiem elektrycznym, niż jak pisze Sumo - produkowane już od jakiegoś czasu ktm freeride, beta x-trainer czy sherco x-ride.
Biorąc pod uwagę możliwości silnika elektrycznego w zakresie momentu obrotowego oraz jego pracę bez użycia skrzyni biegów, to tylko pozostanie rozwiązać trwałość ogniw i silnika na przewrotki, upadki i inne 'urazy' i kto wie czy za chwilę nie będziemy latać na 'odkurzaczach'. I problem hałasu w lesie zniknie i emisji co2, i podatku drogowego w opłacie paliwowej. Suche, trwałe, szybkoładowalne i wydajne ogniwo - w tym kierunku myślę będzie szedł reserch&developement.
Awatar użytkownika
SimPson
 
Posty: 146
Rejestracja: 08 lut 2013, 19:42

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: Sumomoto » 16 lis 2016, 18:03

TRS jest "stosunkowo" nowa marką, która na ta chwilę ma motocykle "tradycyjne" (spalinowe)
Na elektryki jeszcze za wcześnie moim zdaniem i to nie chodzi o pojemność aku (choć też), ale ważna jest waga i charakterystyka oraz to co nikogo nie obchodzi ....cena :). też lubie ciszę.
Na dziś to albo kasa jest luksusowa, albo elektryk jest wynalazkiem.
Tez jestem fanem prądu, ale jeszcze nie w trialu (jeździłem już kilkoma pojazdami elektrycznymi od zabawek, po duze fury i jest bajka :)
SimPson Tu w dziale hybryd (są też elektryczne motocykle - pociągnij "elektryczny temat" i tu i w trialu i innych działach, chętnie sie dorzucę coś od siebie co jakiś czas.
Ja tylko chciałem zrobić zaznaczyć modele motocykli rożnych dostępnych u nas jak tylko czas mi pozwala :)
Awatar użytkownika
Sumomoto
 
Posty: 685
Rejestracja: 06 lut 2013, 11:35

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: SimPson » 17 lis 2016, 20:39

Chyba jeszcze za wcześnie na temat elektryczny w trialu.
Na razie wiem o przymiarkach gas gas'a, ale ta marka ociera się od roku o bankructwo. Stąd też pojawienie się TRS i Adama Ragi w tym zespole :D
Widziałem jakieś zdjęcie Sherco i jakieś reklamy marki Oset model 24R - tylko sami przyznają w środku tekstu opisującego model, że:
a/ to nie jest motocykl do trialu ale do rekreacji :roll:
b/ możliwa 'nośność' pojazdu do 90 kg :oops:
Cena tego cuda to 3,5 tyś funtów brytyjskich.
I właściwie tyle w temacie. gdyby ktoś szukał to http://osetbikes.com/us
Czyli jeszcze mocno niedopracowane i kosztowne.
Awatar użytkownika
SimPson
 
Posty: 146
Rejestracja: 08 lut 2013, 19:42

Re: TRS 2017 XTrack

Postautor: Sumomoto » 22 lis 2016, 14:43

Elektryków próbują prawie wszyscy gg i oset od dziecięcych fur zaczął, już z 8-10lat i nadal nie nadaje sie do jazdy z różnych powodów.
Widziałem też inne marki i niektóre to jak strugane w stodole były.
Koszty i zasięg + walory "trial" dlatego ich w sporcie nie ma jeszcze.
Awatar użytkownika
Sumomoto
 
Posty: 685
Rejestracja: 06 lut 2013, 11:35


Wróć do Motocykle Hybrydy Trial/Enduro

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron